مصاحبه آرشیو خبر ها
احسـاساتی شدم

احسـاساتی شدم

سیمونه په په بازیکن هجومی یوونتوس که سرانجام پس از مدت ها مصدومیت و دوری از ترکیب اصلی یوونتوس دیشب توانست دقایقی در مقابل آولینو به میدان برود تا امیدواری برای بازگشت او زیاد شود .

په په در مصاحبه خود در مورد بازی گفت :

" این یک مصدومیت بسیار طولانی مدت بود . من سختی زیادی در طول این مدت کشیدیم . اما می توانم بگویم که در نهایت این کابوس تمام شد "

" برای اینکه آماده شوم علاوه بر اینکه باید از نظر بدنی خودم را ریکاوری می کردم از نظر ذهنی هم باید در شرایط خوبی قرار داشته باشم . در نتیجه هم تیمی های من به من کمک زیادی می کردند که من را با انگیزه و با روحیه نگه دارند "

" من اکنون نیاز دارم که کاملا آمادگی خودم را بازیابی کنم و به سطح هم تیمی هایم برسم . زمان زیادی برای من صرف شده اما هنوز هم کمی صبر لازم است "

" من کسی هستم که به راحتی تحت تاثیر احساسات قرار می گیرم و احساساتی می شوم و باید بگویم که امشب با سر و صدا و هیاهوی داخل ورزشگاه و تشویق هایی که تماشاگران کردند من واقعا احساساتی شدم "

" باید همینگونه ادامه دهم و خودم را در بهترین شرایط نگه دارم . من دوران سختی را پشت ِ سرگذاشتم اما می دانم که در آینده می توانم جبران کنم و باعث خوشحالی هوادارانی شوم که همیشه به من امیدواری دادند "

" راه طولانی برای ما در ادامه وجود دارد . ما سختی های زیادی در این فصل کشیدیم اما مطمئنا می توانیم از یک فصل ِ رضایت بخش در نهایت لذت ببریم و به چیزی که به آن می اندیشیم دست یابیم "

" بازیکنی که پس از مدت ها به تیم باز گردد کمی ترس و البته انگیزه بسیار بالا دارد و من می خواهم با انگیزه زیادی که دارم به یووه کمک کنم تا جایگاهی که مناسب ِ ما است را بدست بیاوریم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: